Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Σε μια περίοδο που ο ελληνικός τουρισμός το έχει απόλυτη ανάγκη, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) δεν διαθέτει τα απαραίτητα κονδύλια για διαφήμιση, και αρκετοί επιχειρηματίες προσπαθούν από μόνοι τους να διαφημίσουν την Ελλάδα στο εξωτερικό, με στόχο να προσελκύσουν το τουριστικό κοινό...

Για αυτή την εξέλιξη, τα βέλη της κριτικής των επιχειρηματιών του κλάδου στοχεύουν τον ΕΟΤ, εστιάζοντας στην απουσία οργάνωσης και στρατηγικής.

Σε δηλώσεις του ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιώργος Δρακόπουλος, υπογράμμισε ότι όλα αυτά τα χρόνια ο Οργανισμός λειτουργούσε χωρίς ξεκάθαρο στρατηγικό στόχο (Mission Statement) και πάντα υπήρχε ζήτημα αρμοδιοτήτων ανάμεσα στο υπουργείο και τον ΕΟΤ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ανορθολογισμού της λειτουργίας του είναι και το γεγονός της συνεχούς αλλαγής των στελεχών του οργανισμού τα τελευταία χρόνια, επισήμανε.

Αποτέλεσμα τούτου, σύμφωνα με εμπειρογνώμονες του κλάδου, οι καμπάνιες προβολής ανά τον κόσμο που πραγματοποιούσε ο ΕΟΤ, κάθε άλλο παρά αποτελεσματικές ήταν, καθώς ξοδεύονταν χρήματα χωρίς πρώτα να υπάρχει η κατάλληλη έρευνα.

Σύμφωνα με τον κ. Δρακόπουλο είναι αποδοτικότερο η καμπάνια, για παράδειγμα στη Γερμανία, να γίνεται αποκλειστικά στις πόλεις όπου υπάρχουν αεροδρόμια που μπορούν να στείλουν κόσμο στην Ελλάδα, παρά με γενικότερη προβολή που να αφορά τη Γερμανία συνολικά.

Παραμένοντας στον άξονα της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ο κ. Δρακόπουλος επισημαίνει ότι όταν υλοποιηθεί η κοινή εταιρία Μάρκετινγκ ΕΟΤ και ΣΕΤΕ, αυτή θα βάλει ένα τέλος σε ατέρμονες γραφειοκρατικές διαδικασίες που μπλόκαραν τη διαφημιστική προβολή της χώρας. Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, ο δρόμος για την κοινή εταιρεία δημοσίου και ιδιωτικού φορέα είναι ακόμα μακρύς.

Σε ό,τι αφορά τις διαφημιστικές δράσεις των ιδιωτών στις αγορές του εξωτερικού, ήδη ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων έχει συνεργαστεί με την Ομοσπονδιακή Ένωση Τουρισμού της Γερμανίας, για την καμπάνια «Give Greece a chance» στην οποία συμμετείχαν ορισμένες από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις με σειρά καταχωρίσεων σε ξένα έντυπα στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου, με κόστος 2 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχου βεληνεκούς είναι και η καμπάνια της Folli Follie για το καλοκαίρι. Με φόντο τις Σπέτσες, το σύνθημα που κυριαρχεί είναι το «Crazy for Greece» και στόχος είναι η προώθηση της Ελλάδας στα πέρατα του κόσμου.

Η διεθνής καμπάνια θα παρουσιαστεί μέσω του δικτύου της εταιρείας σε πάνω από 480 σημεία πώλησης σε 24 χώρες, σε έντυπα, στο Ίντερνετ, σε τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά και σε billboards σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική. Θερμή υπήρξε η υποδοχή της σε Κίνα, Ισπανία, Χονγκ Κονγκ, Ταϊβάν και Κορέα.

Μικρότερης δυναμικής αλλά όχι αμελητέα είναι η προσπάθεια τριών Ελλήνων που ανήρτησαν ηλεκτρονική αφίσα στην Times Square της Νέας Υόρκης.

Η ανάρτηση ηλεκτρονικής γιγαντοαφίσας με εικόνες από την Ελλάδα για 30 ημέρες ήταν ο στόχος της «Up Greek Tourism» για την προώθηση της χώρας ως τουριστικού προορισμού. Πηγή: nooz.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com