ΤΕΦΤΕΡΙ, ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ...
«Τεφτέρι» στα παντοπωλεία για τα καθημερινά αναλώσιμα είναι παλιά πρακτική, «τεφτέρι» στα περίπτερα και τα ψιλικατζίδικα για τσιγάρα και εφημερίδες επίσης, αλλά «τεφτέρι» στα χρυσοχοεία, τα συνεργεία και τα κομμωτήρια, είναι... φρούτο της δύσκολης εποχής...
Γιατί, μπορεί η κρίση να «αγρίεψε», ο Έλληνας, όμως, είναι Έλληνας και η ρήση «η φτώχεια θέλει καλοπέραση» αμιγώς ελληνική.
Στην ελληνική πραγματικότητα του σήμερα, εν μέσω ύφεσης, τα «τεφτέρια» έχουν επανέλθει, από την εποχή της «ψωροκώσταινας» για τους πολλούς που δεν τα «φέρνουν βόλτα», σε επιχειρήσεις, που δεν συνήθιζαν να δουλεύουν με αυτόν τον τρόπο, ενώ «βερεσέ» ψωνίζουν πλέον άνθρωποι όλων των ηλικιών.
«Η γειτονιά αναγκάζει τον καταστηματάρχη να γράφει σε τεφτέρι. Δεν μπορεί ο καταστηματάρχης να μην εξυπηρετήσει έναν άνθρωπο που ψωνίζει τακτικά και μία μέρα δεν έχει να πληρώσει. Ωστόσο, για να "γράψω σε τετράδιο" πρέπει να γνωρίζω τον πελάτη», εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ιδιοκτήτης καταστήματος ψιλικών σε γειτονιά του Γκύζη, Άγγελος Κωνσταντάκης. Πηγή: nooz.gr