Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΙ ΜΑΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΕΙ Η DISNEY

Σε μία απόπειρα περαιτέρω εκμετάλλευσης της απήχησης του πιο διάσημου ποντικού και των άλλων ηρώων της στον κόσμο προέβη η Disney, χρησιμοποιώντας την ιδέα πίσω από την εξαιρετικά δημοφιλή έκθεση Comic-Con.

Στα πλαίσια της συγκεκριμένης έκθεσης, χιλιάδες φίλοι των κόμικ, καθώς και άλλων δημοφιλών κόσμων (Star Trek- οι γνωστοί «Trekkies», Star Wars και άλλα) έχουν την ευκαιρία να δουν προϊόντα που σχετίζονται με τα αγαπημένα τους θέματα...

Κινούμενη αντίστοιχα, η Disney παρουσίασε για πρώτη φορά (10-13 Σεπτεμβρίου στο Anaheim Convention Center στις ΗΠΑ) την D23 Expo: πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκδήλωση που έχει διοργανώσει ποτέ η εταιρεία, με κάθε τμήμα της να χαίρει εκπροσώπησης. Σκοπός της ήταν να «οργανώσει», για πρώτη φορά, τις «λεγεώνες» των οπαδών της, ενδυναμώνοντας τους δεσμούς τους με την εταιρεία.

«Αντιγράφοντας» την Comic-Con, η οποία προσέλκυσε 126.000 επισκέπτες αυτό τον Ιούλιο στο Σαν Ντιέγκο, η εταιρεία κατάφερε να ανακινήσει το ενδιαφέρον σχετικά με τις δραστηριότητες και τα προϊόντα της, δίνοντας έμφαση στα τεκταινόμενα «πίσω από τις σκηνές» των επερχομένων ταινιών.

«Όταν μιλάμε για τους φίλους της Disney, πρέπει να συνειδητοποιούμε ότι πρόκειται για ανθρώπους οι οποίοι είναι πρόθυμοι να 'καταβροχθίσουν' κάθε λέξη, κάθε λεπτομέρεια που υπάρχει διαθέσιμη» είπε ο Στήβεν Κλαρκ, επικεφαλής της D23. «Πρόκειται για κάτι άνευ προηγουμένου- ποτέ δε δώσαμε τέτοιες δυνατότητες στους φίλους της εταιρείας» συμπλήρωσε.

Για τους σκοπούς της έκθεσης, η εταιρεία συγκέντρωσε όλα τα τμήματα και τις εταιρείες της: πρόκειται για σχεδόν 30 γνωστά ονόματα, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και κάποια πολύ μεγάλα, όπως η Pixar, η ABC-TV και φυσικά τα θεματικά πάρκα της Disney. Με αντίτιμο 37 δολάρια το μήνα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ταινίες πριν την επίσημη ημερομηνία εξόδου στις αίθουσες, να δουν τις συλλογές αρχείου της Disney κ.α.

Αν και γενικότερα ήταν ανοικτή σε κάθε ενδιαφερόμενο, ο «μεγάλος τιμώμενος» της D23 ήταν το D23 Club, το οποίο είχε δημιουργηθεί ως φόρος τιμής για την είσοδο του Ουώλτ Ντίσνεϊ στη βιομηχανία του Χόλιγουντ το 1923. Κάποια προνόμια που απολαμβάνουν τα μέλη του είναι μία συνδρομή σε ένα συλλεκτικό περιοδικό, καθώς και πρόσβαση σε κάποιες ειδικές εκδηλώσεις της εταιρείας.

Η Disney προέβη σε αυτή την ενέργεια, καθώς βρέθηκε αντιμέτωπη με πτώση των κερδών της μέσα στο 2009. Ωστόσο, όπως ανέφεραν εκπρόσωποί της, πρόκειται περισσότερο για μία επένδυση στο μέλλον, παρά για ένα μέτρο αντίδρασης σε οικονομικές δυσχέρειες.

«Είναι πιο πολύ σα να περιποιείσαι ακόμη περισσότερο έναν καλοδιατηρημένο κήπο, παρά να κάνεις επισκευές» είπε χαρακτηριστικά ο Ντέηβιντ Μπανκ της RBC Capital Markets.

Το συγκεκριμένο μοντέλο ήδη βρίσκεται εν ενεργεία με επιτυχία σε εταιρείες όπως η Mattel. «Οι καταναλωτές είναι πλέον εξαιρετικά απαιτητικοί όσον αφορά το τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει» είπε ο Γκέηρεμπ Σάμους, διευθύνων σύμβουλος της Wizard Entertainment.

Ωστόσο, μία ισχυρή βάση καταναλωτών είναι δίκοπο μαχαίρι για πολλές εταιρείες: όταν οι καταναλωτές χαρακτηρίζονται από μεγάλο ενδιαφέρον, πολύ συχνά είναι πρόθυμοι και…αμεσότατοι όσον αφορά ενδεχόμενα παράπονά τους. Σύμφωνα με τον Αλ Λουτζ, διαχειριστή της ιστοσελίδας MiceAge, η οποία είναι αφιερωμένη στους φίλους του Μίκι Μάους, η Disney παλαιότερα φοβόταν να «ανοιχτεί» στο Ίντερνετ: «Παλαιότερα κατηγορούσαν το Διαδίκτυο για πολλές αποτυχίες τους, καθώς το θεωρούσαν ως μέσον κυκλοφορίας αρνητικών απόψεων» είπε σχετικά. Πηγή: http://www.kathimerini.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com