ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑΞΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ... ΤΡΕΝΟΥ
Εµπορική πολιτική αντίστοιχη µε αυτή των αεροπορικών εταιρειών, µε νέα ευέλικτα δροµολόγια και προσφορές εισιτηρίων που θα αρχίζουν από τα 9 ευρώ (!), ετοιµάζεται να θέσει σε άµεση εφαρµογή ηδιοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειµένου να κάνει το τρένο πιο ελκυστικό για το επιβατικό κοινό...
Στο πλαίσιο της εξυγίανσης του Οµίλου ΟΣΕ, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί νέο επιχειρησιακό σχέδιοµε στόχο ναγίνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχιµόνοβιώσιµη αλλά και κερδοφόρα. Ηδη σήµερα η εταιρεία – µε βάση τα τελευταία οικονοµικά αποτελέσµατα –έχει περιορίσει τοέλλειµµά της από 18,5 εκατ. ευρώ τον Απρίλιο του 2010 σε 2,5 εκατ. ευρώ τονπερασµένοΑπρίλιο, εξοικονοµώντας συνολικά περίπου 200 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το νέο πρόγραµµα δροµολογίων που θα τεθεί σε εφαρµογή από τις 19 Ιουνίου προβλέπειµεταξύ άλλων τη δροµολόγηση µεγαλύτερων τρένων – έως 400 θέσεων – στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, γεγονόςπου θα επηρεάσει και την τιµολογιακή πολιτική τηςΤΡΑΙΝΟΣΕ,καθώς σε πολλές αµαξοστοιχίες θα αυξηθούν οιθέσεις και θα υπάρχει δυνατότητα προσφοράς εισιτηρίων χαµηλού κόστους.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπόσχεται ότι µε το νέο πλέγµα δροµολογίων , κάθε εβδοµάδα θα προσφέρονται τουλάχιστον 5.000
εισιτήρια στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αθήνα στην τιµή των 9 ευρώ! Αντίστοιχες προσφορέςθα ισχύσουνµέσα στο καλοκαίρι και για τους επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουθα αγοράζουν ηλεκτρονικά τα εισιτήριά τους (από τον διαδικτυακό τόπο trainose. gr), ενώ µέσω του τετραψήφιου 1110 θα εκδίδονται σύντοµα και εισιτήρια µετη χρήση πιστωτικής κάρτας.
Σηµειώνεται ότι στους τέσσερις µήνες εφαρµογής των πωλήσεων µέσω του ∆ιαδικτύου, οι πωλήσεις εισιτηρίων έχουν ξεπεράσει τις 200.000 ευρώ, ενώ στόχος της εταιρείας είναι τοΙντερνετ να αποτελέσει το κύριοκανάλι πώλησης εισιτηρίων.
Επίσης, εντός τουΙουνίου αρχίζει για πρώτηφορά ηπαροχή συνδυασµένων υπηρεσιών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, µεταξύ των οποίων θα είναι και η υπηρεσία «τρενο-ταξί».
Θα αφορά τιςαυθηµερόν µετακινήσεις, όπου κάποιοςεπιβάτης µε το εισιτήριοτου τρένου θα µπορείνα χρησιµοποιεί και ταξί (από και προς το σπίτι του ή κάποιον άλλο προορισµό).
Συγκεκριµένα,οι επιβάτεςπου θα ταξιδεύουν απότη Θεσσαλονίκη, τηΛάρισα, τηνΚατερίνη και τον Βόλο προς την Αθήνα και αντίστροφα, θα έχουν τη δυνατότητα µε ένα ενιαίο µειωµένο εισιτήριο να ζητούν νατους περιµένει ταξί και να τους µεταφέρει στον τελικό τους προορισµό. Για παράδειγµα, χρήση της υπηρεσίας «τρενο-ταξί» µπορούν να κάνουν οι επιβάτες των τρένων που θααναχωρούν απότη Θεσσαλονίκη στις 5.15 το πρωί και θαεπιστρέφουν στηΘεσσαλονίκη µετα τρένα των 4.15
µ.µ. ή των 6.15 µ.µ. από την Αθήνα. Στους επιβάτες αυτούςθα παρέχεται η δυνατότητα να ζητούν από το ταξί να τους παραλάβει από το σπίτι τους για τον σταθµό, όπως και κατά την επιστροφή τους να τους µεταφέρει από τον σταθµό στοσπίτι τους. Το συνολικό κόστος τρένου και ταξί θα αρχίζει από τα 69 ευρώ µε επιστροφή για τη διαδροµή Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
«Είµαστε ήδη σε συζητήσεις µε τα σωµατεία ιδιοκτητών ταξί, ώστε να πετύχουµε την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών µε το χαµηλότερο δυνατόν κόστος», λέει ο γενικός γραµµατέας του υπουργείου Μεταφορών Χάρης Τσιόκας.
Παράλληλα, στις πρόσθετες παροχές προς τουςεπιβάτεςσυµπεριλαµβάνετ αι και το ∆ιαδίκτυο. Ηδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει έρθει σε συµφωνία µε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και σύντοµα στα τρένα θα υπάρχει και Ιντερνετ, για τη διευκόλυνση των επιβατών και την καλύτερη αξιοποίηση του χρόνουτους όταν ταξιδεύουν.
Εµπορευµατικές µεταφορές
Eντός του Ιουνίου αναµένεται να λειτουργήσει και η νέα υπηρεσία µεταφοράς εµπορευµάτων από το Θριάσιο Πεδίο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχεδιάζει να προσφέρει στον εµποροβιοµηχανικό κόσµο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης υπηρεσίες αυθηµερόν παράδοσης εµπορευµατοκιβωτίων (πόρτα - πόρτα) µέσω συνδυασµένων µεταφορών, µε κόστος λιγότερο από 350 ευρώ. Σήµερα, για ισοδύναµο φορτίο που µεταφέρεται µε τα φορτηγά το κόστος είναι 500 ευρώ. Πηγή: tanea.gr