ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟ 21% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Προβλήματα στην ανάγνωση, στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες αντιμετωπίζει το 1/5 των ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με έρευνα το ΟΟΣΑ. Τα προβλήματα αυτά είναι αρκετά συχνά σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (μέσος όρος 19,6%), αν και έχει σημειωθεί μικρή βελτίωση τα τελευταία χρόνια...
Στην Ελλάδα, το 2006, το 27% των μαθητών παρουσίαζε χαμηλές επιδόσεις, από τα υψηλότερα ποσοστά στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το υψηλότερο στην ευρωζώνη.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συγκρότησε ανεξάρτητη επιτροπή, που θα προτείνει τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος έως το 2012, προκειμένου το 2020 το ποσοστό Ευρωπαίων μαθητών που θα έχουν δυσκολίες στην ανάγνωση να μειωθεί στο 15% από 19,6% το 2009. Πηγή: skai.gr