Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΞΕΚΙΝΑ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ

Ξεκινά σήμερα τη λειτουργία της η ενιαία αρχή πληρωμών των Συντάξεων, σύμφωνα με όσα τα όσα αναφέρθηκαν κατά τη χθεσινή άτυπη συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Εργασίας με τους δημοσιογράφους...

Ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γιώργος Κουτρουμάνης είπε ότι το σύστημα έχει πλέον ολοκληρωθεί πριν από το τέλος Νοεμβρίου όπως είχε προγραμματισθεί και μπορεί να αρχίσει ο έλεγχος, των 350.000 χαμηλοσυνταξιούχων οι οποίοι λαμβάνουν τον ΕΚΑΣ.

Εξέφρασε την βεβαιότητα ότι από τον έλεγχο αυτό θα εντοπισθούν χιλιάδες συνταξιούχων που λαμβάνουν διπλές συντάξεις και κατά συνέπεια διπλό ΕΚΑΣ και ότι από την εξοικονόμηση αυτή θα καταστεί δυνατόν να επανορθωθούν ορισμένες αδικίες όπως η περικοπές των δώρων από τους παραπληγικούς. Πηγή: nooz.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com