Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

ΚΥΒΕΡΝΟΚΡΕΜΑ ΓΙΑ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ

Oι Ευρωπαίοι, διψασμένοι για ήλιο και μαύρισμα κάθε καλοκαίρι, μπορεί να το θεωρούν τελείως εξωφρενικό, αλλά για τους Ινδούς, άνδρες και γυναίκες, είναι φυσικό να λαχταράνε λευκό, αλαβάστρινο δέρμα. Η καλλυντική βιομηχανία λεύκανσης της επιδερμίδας, αξίας δισεκατομμυρίων λιρών στην Ασία, ποντάρει τώρα στον κυβερνοχώρο για να βγάλει εκατομμύρια από αυτή την αγορά, με τη Vaseline στο τιμόνι...

Η εταιρεία λάνσαρε λογισμικό με το οποίο οι ινδοί χρήστες του Facebook μπορούν να έχουν αλαβάστρινο δέρμα στη φωτογραφία του προφίλ τους. Την ίδια ώρα γίνεται προώθηση της σειράς λευκαντικών κρεμών για άνδρες μιας αγοράς που γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Κύριο πρόσωπο της καμπάνιας είναι ο γνωστός ηθοποιός του Μπόλιγουντ Σαχίντ Καπούρ, ο οποίος εμφανίζεται στη διαφήμιση με το μισό πρόσωπο σκούρο και το άλλο μισό στο πολυπόθητο πιο λευκό χρώμα. «Η ανταπόκριση του κόσμου είναι ένα τεράστιο εμπορικό φαινόμενο» είπε εκπρόσωπος της διαφημιστικής εταιρείας Οmnicom που οργάνωσε την εκστρατεία. Η ινδική εταιρεία καλλυντικών Εmani λάνσαρε την πρώτη κρέμα λεύκανσης του δέρματος για άνδρες το 2005. Εταιρείες του εξωτερικού, όπως η Garnier, η L΄Οreal και η Νivea, ακολούθησαν. Σε όλη την Ασία η αγορά λευκαντικών κρεμών για άνδρες και γυναίκες θα αποφέρει εφέτος κέρδη 12 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με εκτιμήσεις.

O ι Ινδοί έχουν εμμονή με το χρώμα της επιδερμίδας τους εδώ και αιώνες. Οι περισσότερες ηρωίδες του Μπόλιγουντ έχουν ανοιχτό δέρμα, σημάδι ευγενικής καταγωγής στη λαϊκή συνείδηση.

Διαφημίσεις που αφορούν τον γάμο και εμφανίζονται στις κυριακάτικες εφημερίδες προσπαθούν με κωδικές λέξεις να πείσουν για το πόσο ανοιχτόχρωμη είναι μια υποψήφια νύφη.

Για παράδειγμα, κάποια που παρουσιάζεται να έχει σταρένια απόχρωση δέρματος είναι πιο ανοιχτόχρωμη σε σχέση με κάποια που έχει σκούρα. Πέρυσι δημοσκόπηση που έγινε σε 12.000 άτομα έδειξε ότι η απόχρωση του δέρματος ήταν το πιο σημαντικό κριτήριο για την επιλογή συντρόφου σε τρία ινδικά κρατίδια. Οι έγκυες γυναίκες φτάνουν στα άκρα: είναι πρόθυμες να φάνε χρυσό σε σκόνη για να αποκτήσουν ανοιχτόχρωμους απογόνους, όπως λένε οι προλήψεις.

Τα έξοδα για τη διαφήμιση προϊόντων λεύκανσης έχουν αυξηθεί κατά 35% τον τελευταίο χρόνο στην Ινδία του ενός δισ. κατοίκων.

Τα προϊόντα έχουν πέραση ακόμη και σε παιδιά ηλικίας 12-14 ετών, στα οποία αναλογεί το 13% της αγοράς.

Επίσης πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι μέσα στα ερχόμενα 5-10 χρόνια τα ανδρικά προϊόντα λεύκανσης θα φτάσουν σε πωλήσεις τα αντίστοιχα γυναικεία. Πηγή: tovima.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com