ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Εκεί που ήμασταν παντελώς ανυπόληπτοι στη διεθνή τουριστική διαφημιση, εκεί που μας ζητάγανε λεφτά από δεξιά, αριστερά, ευθεία και ανάποδα, εκεί που είχαμε ξεχάσει να διαμορφώσουμε διαφημιστική πολιτική για τη χώρα, έρχονται οι Βρετανοί να μας ξελασπώσουν από μόνοι τους...
Και όταν λέμε Βρετανοί, εννοούμε το «Conde Nast Traveller», το πλέον έγκυρο αλλά και πολυτελές ταξιδιωτικό περιοδικό, στο τελευταίο τεύχος του οποίου φιλοξενείται πολυσέλιδο αφιέρωμα (και φουλ εξώφυλλο!) για τα Greek Islands.
Τα ελληνικά νησιά δηλαδή, και, επειδή δεν είναι δυνατόν να ασχοληθούν με όλα τα διαμάντια των θαλασσών μας, περιλαμβάνουν τη Σαντορίνη (ως επιλογή χλιδής), τη Φολέγανδρο (εναλλακτικός προορισμός) και τη Σύρο (ολίγο αστικό τοπίο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν). Σύνολον σελίδων 13 συν μία στα περιεχόμενα (ούτε να ρωτάτε πόσο θα μας στοίχιζαν ως πληρωμένες καταχωρίσεις…), για ένα ρεπορτάζ που δεν φείδεται κοσμητικών επιθέτων.
Εντάξει, λέει και κάνα δυο κακίες, αυτές όμως είναι απολύτως απαραίτητες για να θεωρείται ένα άρθρο αντικειμενικό σύμφωνα με την αγγλοσαξονική παράδοση. Και μια ωραία λεπτομέρεια: Η Μέση Ωρα Γκρίνουιτς (βλέπε τα αρχικά GMT) αποδίδεται εδώ ως Ελληνική Ωρα τού Ισως. Αλλως πως Greek Maybe Time, με αιτία του αστείου το δρομολόγιο του λεωφορείου στη Φολέγανδρο.
Προσθέστε επίσης την παρουσία της Ελλάδας στο ρεπορτάζ «Εξαιρετικές ευκαιρίες για βίλες στην Ευρώπη» και τη διαφημιστική εκπροσώπηση του ιδιωτικού τομέα (με τέσσερα ξενοδοχεία) και δένει το γλυκό. Πηγή: http://kala-nea.gr