ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΕ 5 ΛΕΠΤΑ!
Στον καιρό της οικονομικής κρίσης μοιάζει με μια μοναδική ευκαιρία για να προσεγγίσουν νέους επενδυτές. Τουλάχιστον 100 κοινότητες στις ΗΠΑ διαγωνίζονται για να πάρουν μέρος σε ένα πείραμα της Google που θα τους χαρίσει μια από τις πιο γρήγορες συνδέσεις Ίντερνετ στον κόσμο...
«Φανταστείτε έναν κόσμο στον οποίο θα μπορείτε να κατεβάζετε σε λιγότερο από πέντε λεπτά μια ταινία από το Ίντερνετ. Ή θα έχετε τη δυνατότητα να συνεργάζεστε με φοιτητές από όλη τη χώρα, παρακολουθώντας στον υπολογιστή σας μια ζωντανή, τρισδιάστατη διάλεξη πανεπιστημίου.
Αυτά και ακόμα περισσότερα θα γίνουν εφικτά με πιο γρήγορες συνδέσεις Ίντερνετ», αναφέρει η Google σε ανακοίνωσή της για το πείραμα που πρόκειται να αρχίσει στην Αμερική. Μέσα στον επόμενο χρόνο, η Google πρόκειται να εξοπλίσει μία ή περισσότερες πόλεις με ευρυζωνικά δίκτυα 100 φορές πιο γρήγορα από αυτά που χρησιμοποιούνται σήμερα στη χώρα.
Το πρόγραμμα ονομάζεται Google Fiber και οι ταχύτητές του αναμένεται να ξεπεράσουν το 1GΒ ανά δευτερόλεπτο. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, στόχος του πειράματος είναι να δουν πώς θα αξιοποιήσουν οι χρήστες αυτή την ταχύτητα και ποιες υπηρεσίες του Διαδικτύου θα εκμεταλλευτούν περισσότερο. Η προθεσμία για τις δηλώσεις συμμετοχής λήγει στις 26 Μαρτίου και ήδη τουλάχιστον 100 πόλεις έχουν υποβάλει αιτήσεις.
Η δίψα για συμμετοχή στο πείραμα είναι τόση που ορισμένες περιοχές, όπως η Τοπέκα στο Κάνσας, έχουν μετονομαστεί σε «Google» για τον μήνα Μάρτιο. Στην πόλη Ντού λουθ της Μινεσότας, ο δήμαρχος βούτηξε στα παγωμένα νερά μιας λίμνης και ανέβασε το βιντεάκι στο ΥouΤube για να δείξει στην Google πόσο πολύ θέλει το νέο δίκτυό τους. Ενώ κάτοικοι δηλώνουν ότι θα ονομάσουν τις πρωτότοκες κόρες τους Googlette Fiber προς τιμήν της εταιρείας, εφόσον επιλεγεί η πόλη τους. «Το χρειαζόμαστε για τα σχολεία και για τα σπίτια μας», γράφει η Τζένιφερ Μπλάκμαν στο γκρουπ που δημιούργησε η πόλη Φρέσνο στο Facebook για το Google Fiber.
Το ταχύτατο Ίντερνετ μπορεί να δελεάσει επενδυτές και να αναστήσει περιοχές που χτυπήθηκαν από την οικονομική κρίση. Μέχρι τότε κάτοικοι, φορείς και εκπρόσωποι των πόλεων προσπαθούν να εκθειάσουν τα πλεονεκτήματα των περιοχών και να κερδίσουν την προσοχή της Google. Πηγή: http://www.tanea.gr