ΤΗΝ «ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΟΡΦΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ
Έκθεση που περιλαμβάνει 2.000 έργα ζωγραφικής, γλυπτικής, χαρακτικής και διακοσμητικής, με θέμα Η Ανθρώπινη Μορφή στην Τέχνη, φιλοξενείται σε όλους τους χώρους της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, με αφορμή την συμπλήρωση 65 ετών προσφοράς του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος...
Η έκθεση εγκαινιάστηκε το βράδυ της Τετάρτης από το δήμαρχο Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη, ο οποίος έκανε λόγο για την «κορυφαία έκθεση του έτους», και θα διαρκέσει έως τις 24 Ιανουαρίου.
«Έχουμε τη χαρά να εγκαινιάζουμε ίσως την κορυφαία έκθεση τους έτους σε αυτόν το χώρο, που τα τελευταία τρία χρόνια έχει μεταμορφωθεί σε εργοστάσιο παραγωγής πολιτισμού και πνεύμονα, που εξασφαλίζει το οξυγόνο της τέχνης και της δημιουργίας για καλλιτέχνες και θεατές» δήλωσε ο κ. Κακλαμάνης.
Η έκθεση, στην οποία συμμετέχουν 1.200 εικαστικοί καλλιτέχνες με 2.000 έργα, είχε αναβληθεί λόγω της απώλειας του Γιάννη Μόραλη.
Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, η έκθεση περιγράφει ένα τρίπτυχο, τον «άνθρωπο-δημιουργό», τον «άνθρωπο-θεατή» και τον «άνθρωπο-ήρωα θέμα της τέχνης».
Ενδεικτικά, παρουσιάζονται έργα των: Νικολάου, Τέτση, Μυταρά, Μπότσογλου, Κεσσανλή, Αρμακόλα, Παπαγιάννη, Σκλάβου, Παππά, Καλαμάρα, Νικολαίδη, Μουστάκα, Απάρτη, Καπράλου, Σώχου, Μπουζιάνη, Παρθένη, Παπαλουκά, Ιακωβίδη, Γουναρόπουλου, Βικάτου, Γαΐτη, Αργυρού, Κοκκινίδη, Γραμματόπουλου, Κεφαλληνού, Κατράκη, Τάσσου, κ.ά.
Επίσης, εκτίθενται έργα των Ιακωβίδη και Ροϊλού, που εκπροσωπούν την προϊστορία της κατάκτησης ίδρυσης του Επιμελητηρίου. Η έκθεση εμπλουτίζεται με υλικό από τα αρχεία του Ε.Ε.Τ.Ε. με ιδιόγραφες αιτήσεις και υπογραφές των ιδρυτικών μελών του, όπως Παρθένη, Βικάτου, Σώχου, κ.λ.π.
Για την πραγματοποίηση της έκθεσης δάνεισαν έργα από τις συλλογές τους: η Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων, το Ίδρυμα Παναγιώτη και Έφης Μιχελή, το Ίδρυμα Θεοχαράκη, το Ίδρυμα Δημήτρη Καλαμάρα, το Εργαστήριο Γιάννη Παππά και οι συλλέκτες Γ. Κωστόπουλος, Μ. Βεντούρης, Π. Βουτσάς, Χ. Λεοντιάδης, Ν. Μαστροπαύλος, Γ. Παπακωνσταντίνου, Γ. Ριζόπουλος, I. Θ. Χατζησάββας και Ι. Χριστοδούλου. Πηγή: http://www.in.gr