Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΚΥΗΣΕΩΣ

Oι γυναίκες που καταναλώνουν πέντε ή περισσότερα αναψυκτικά με ζάχαρη τύπου cola την εβδομάδα προτού μείνουν έγκυοι αυξάνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη της εγκυμοσύνης.

Το συμπέρασμα, το οποίο ανήκει σε ειδικούς του Κέντρου Επιστημών Υγείας στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Λουιζιάνας, προέκυψε ύστερα από μελέτη αρχείων που κάλυπταν δέκα έτη και περιελάμβαναν 13.475 γυναίκες...

Αφού έλαβαν υπόψη τους άλλους παράγοντες οι οποίοι μπορούν να οδηγήσουν σε διαβήτη εγκυμοσύνης, οι ερευνητές είδαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν πέντε ή περισσότερα αναψυκτικά τύπου cola με ζάχαρη πριν από τη σύλληψη αντιμετώπιζαν αυξημένο κατά 22% κίνδυνο για διαβήτη της εγκυμοσύνης σε σύγκριση με όσες κατανάλωναν λιγότερο από ένα τέτοιου τύπου αναψυκτικό τον μήνα. Πηγή: http://www.tovima.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com