Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2011 Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΚΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ

Την ακύρωση της δημοπράτησης των νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής, των επεκτάσεων δηλαδή της Αττικής οδού, αλλά και τη χρονική μετάθεση του διαγωνισμού για το αεροδρόμιο Καστελίου Κρήτης για το καλοκαίρι, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Δημήτρης Ρέππας...

Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε το έργο των επεκτάσεων της Αττικής Οδού ως έργο 'φάντασμα', εξηγώντας ότι ένα τμήμα του από τον κόμβο Μεσογείων μέχρι τα Καλύβια βρίσκεται εκτός του νέου Ρυθμιστικού Αττικής, ενώ για ένα δεύτερο τμήμα του από τα Σπάτα μέχρι το αεροδρόμιο δεν υπάρχουν περιβαλλοντικές μελέτες.

Επαναδιαπραγματευόμαστε, είπε ο κ. Ρέππας, το έργο, υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων, και ελπίζουμε ότι σε περίπου ένα χρόνο θα είμαστε σε θέση να το επαναδημοπρατήσουμε με σύμβαση παραχώρησης, όπως ήταν και η αρχική διαδικασία.

Σε ότι αφορά το αεροδρόμιο Καστελίου Ηρακλείου, ο κ. Ρέππας είπε ότι υπάρχουν σοβαροί λόγοι να ακυρωθεί η τρέχουσα δημοπράτηση, διότι διαπιστώθηκε 'τρύπα' όσο αφορά τα ραδιοβοηθήματα, ενώ υπήρχαν και ενστάσεις από τοπικούς φορείς.

Ο κ. Ρέππας ανακοίνωσε επίσης ότι μέσα στο καλοκαίρι θα τεθούν σε λειτουργία σταθμοί διοδίων σε όλο το δίκτυο της Εγνατίας Οδού, διότι καθίσταται ανάγκη αποπληρωμής των τεραστίων δανειακών συμβάσεων του έργου.

Οι δανειακές αυτές συμβάσεις είχαν συνδεθεί με την απόδοση των διοδίων. Τα διόδια αυτά θα λειτουργήσουν παράλληλα με σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων σε όλο το δίκτυο των 670 χιλιομέτρων της Εγνατίας.

Τόσο ο κ. Ρέππας όσο και ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης εξέφρασαν την απορία τους πώς ήταν δυνατόν, ενώ η Εγνατία να λειτουργεί τόσο καιρό, να μην έχουν τεθεί σε λειτουργία τα διόδια.

Διευκρίνισαν, δε, ότι το κόστος συντήρησης όλου του δικτύου της Εγνατίας ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ ετησίως.

Για το κόστος των διοδίων, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει η διαδικασία επαφών με τους παραχωρησιούχους των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων για εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα με τα πολύ ακριβά διόδια, τα οποία, όπως ανέφερε ο υπουργός, είναι πολλά και ακριβά και θα γίνουν ακριβότερα μέσα στο 2010.

Το θέμα το χειρίζεται προσωπικά ο υφυπουργός κ. Μαγκριώτης και προσπαθεί να υλοποιήσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο διαχείρισης του προβλήματος, το οποίο συναρτάται και με την κατασκευή αξιόπιστων παράπλευρων οδικών δικτύων.

Ο υπουργός Υποδομών τόνισε ότι η κυβέρνηση δεν «παγώνει» τα έργα και θα κάνει τα πάντα για να προχωρήσουν.

Παρουσίασε ωστόσο τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν όσο αφορά τις οικονομικές δυσκολίες για την υλοποίησή τους: «Είναι χαρακτηριστικό ότι η προηγούμενη πολιτική ηγεσία είχε εξαγγείλει έργα χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, συνολικού ύψους 2,34 δισ. ευρώ. Ένα από τα έργα αυτά είναι ο δρόμος Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη.» Πηγή: http://www.tovima.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com