ΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ...
Καλησπέρα σας! Ζω και εργάζομαι στην περιοχή του Κρυονερίου. Η επαγγελματική μου έδρα είναι το σπίτι μου. Χρειάζεται να τα ξέρετε αυτά πριν διαβάσετε την καταγγελία που ακολουθεί. Τρομάξαμε με τις πυρκαγιές όχι μόνο επειδή θα καιγόμασταν αλλά επειδή συνήθως με τις "μεγάλες" καταστροφές εμείς εδώ έχουμε κι άλλες απώλειες μετά. Μπορεί να είναι το νερό, μπορεί το ρεύμα... Δεν παραπονιόμαστε και πολύ καθως όλα φτιάχνουν σχετικά γρήγορα. Οι δικαιολογίες, αληθινές ή όχι λίγη σημασία έχουν...
Αυτή τη φορά λοιπόν μας "χτύπησε" ο Οτε. Από τη Δευτέρα 24 Αυγούστου και μέχρι σήμερα δεν έχουμε τηλέφωνο. Δεν έχουμε και ίντερνετ φυσικά πράγμα καταστροφικό για τη δουλειά μου. Στο πρώτο τηλεφώνημα που έκανα στις βλάβες μου είπαν, χωρίς να δώσουν πολλές εξηγήσεις και δηλώνοντας άγνοια στην ουσία, πως θα φτιαχτεί μέσα στη μέρα αλλιώς την επόμενη από τις 8 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι θα στείλουν τεχνικό.
Την επόμενη μέρα (Τρίτη) στις 2.30 αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο και πάλι στις βλάβες, μια και τίποτα δεν είχε αλλάξει αλλά ούτε και τεχνικός ήρθε.
Η πολύ ευγενική κατά τα άλλα κοπέλα με ενημέρωσε πως λόγω των εκτεταμένων καταστροφών λόγω πυρκαγιάς δουλεύουν πλέον μέχρι τις 8.30 το βράδυ οι τεχνικοί και πως θα πρέπει να περιμένω μέχρι το βράδυ. Πάλι δηλώνοντας άγνοια για τη φύση της βλάβης. Περίμενα λοιπόν υπομονετικά αλλά και πάλι τίποτα δεν έγινε.
Την επόμενη μέρα το πρωί (Τετάρτη) ξαναπαίρνω τηλέφωνο στις βλάβες (ακόμα δεν είχα τηλέφωνο).
Η κοπέλα αυτή τη φορά μου "επιβεβαιώνει" πως το πρόβλημα δεν είναι από εμένα αλλά είναι γενικό της περιοχής και είναι ένα καλώδιο που θέλει αντικατάσταση και θα το φτιάξουν μέσα στη μέρα. Τη ρώτησα πως γίνεται να έχει ο γείτονάς μου και να μην έχω εγώ αλλά δεν ήξερε να μου απαντήσει...
Σημείωση: Είχα ήδη χάσει τρεις μέρες από τη δουλειά μου.
Πέμπτη πρωί ξύπνησα και σήκωσα το ακουστικό... ήταν νεκρό.
Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να υποχρεωθώ στο γείτονά μου για να μπορέσω τουλάχιστον να λαβω και να στείλω τα mail μου.
Μετά ξαναπαίρνω τηλέφωνο, που αλλού, στις βλάβες.
Αμέσως η κοπέλα μου λέει πως τελικά η βλάβη ήταν πολύ πιο σοβαρή και ήθελαν χρόνο περισσότερο και γι αυτό εχει καθυστερήσει τόσο να συνδεθεί το τηλέφωνο. Με διαβεβαίωσε επίσης πως μέχρι το βράδυ θα έχει φτιάξει...
Κλείνω το τηλέφωνο και το ξανασκέφτομαι και ξαναπαίρνω για να μάθω σε ποιά περιοχή υπάρχει τελικά το πρόβλημα.
Η (άλλη) κοπέλα αυτή τη φορά όμως μου είπε μια άλλη ιστορία από την κοπέλα που είχα μιλήσει πριν από 2 λεπτά. Μου είπε πως βλέπει "σημειωμένο" πως η βλάβη μου θα αποκατασταθεί στις 31, δηλαδή σήμερα.
Τη ρώτησα πως δε την είδε η προηγούμενη κοπέλα τη "σημείωση" αυτή, δε σημειώνουν στο ίδιο μέρος όλοι για όλους? Δεν ήξερε τι να μου απαντήσει (φυσικά).
Επίσης τη ρώτησα που μπορώ να απευθυνθώ για να κάνω μύνηση για αποζημείωση και πόσα χρήματα θα μου κόψουν από το ερχόμενο πάγιο και μου έδωσε ενα τηλέφωνο κάποιου τεχνικού τους να ΣΤΕΙΛΩ ΦΑΞ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ και μου είπε πως μπορώ να πάω και σε ένα Οteshop να παραπονεθώ αν θέλω!!!!!!
Μετά από επιμονή της οικογένειάς μου και παρά τη χασούρα στη δουλειά μου, είπα να ρίξω "νερό στο κρασί μου" για άλλη μία φορά και να περιμένω τη Δευτέρα.
Σημείωση: μέχρι εκείνη τη στιγμή η χασούρα μου ήταν στα 10.000 ευρώ περίπου.
Μετακόμισα λοιπόν για το Σαββατοκύριακο στην πεθερά μου, ένα τετράγωνο πιό κατω που είχε τηλέφωνο και ίντερνετ (!)
Έρχεται λοιπόν η πολυπόθητη Δευτέρα, το τηλέφωνο νεκρό...
Παίρνω ΚΑΙ ΠΑΛΙ τηλέφωνο στις βλάβες όπου με ενημερώνουν πως η βλάβη μου θα αποκατασταθεί στις 5 του μήνα, δηλαδή το ερχόμενο Σάββατο που αυτό σημαίνει 14 μέρες χωρίς τηλέφωνο και χωρίς ίντερνετ που όμως συνεχίζω να πληρώνω αδρά... Και ρωτάω τώρα εγώ "που είναι παιδιά αυτές οι κολώνες που έπεσαν?" και η καλή και ευγενική κοπέλα μου λέει "τι να σας πω, δε το γνωρίζω αυτό"...
Το επόμενο που έκανα είναι να γυρίσω περπατώντας δύο τετράγωνα και να χτυπάω τα κουδούνια των σπιτιών, δηλώνοντας γείτονας με πρόβλημα (την αλήθεια έλεγα δηλαδή), ρωτώντας την πολύ απλή ερώτηση "έχετε τηλέφωνο?" όλοι είχαν εκτός από εμένα...
Αυτή η καταγγελία είναι η πρώτη που κάνω. Θα κάνω και αλλού πιό επίσημα. Επίσης θα απαλλαγώ από τον Οτέ καθώς δε μου αρέσει η παροχή υπηρεσιών του και το ότι με αντιμετωπίζουν σαν έναν άσχετο αφελή που μπορουν να κοροιδεύουν έτσι απλά κι εγώ ο βλάκας να τους πληρώνω κι απο πάνω.
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.