Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

ΜICROSOFT ΚΑΙ ΥAHOO! ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Μicrosoft και Υahoo! ενώνουν τις δυνάμεις τους στον Παγκόσμιο Ιστό για να αντιμετωπίσουν τον κοινό εχθρό: τη «μισητή» Google, η οποία καρπώνεται το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων από τις διαφημίσεις στο Διαδίκτυο. Οι παλινωδίες και οι ατελέσφορες διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο εταιρείες κράτησαν χρόνια, αλλά χθες έφτασε η ώρα της τελικής ανακοίνωσης.

Η δεκαετής συμφωνία δίνει στη Μicrosoft πρόσβαση στην ιστοσελίδα αναζήτησης της Υahoo!, η οποία παραμένει στη δεύτερη θέση παγκοσμίως με βάση την επισκεψιμότητα, πολύ πίσω όμως από την κυρίαρχη στο πεδίο αυτό Google. Αυτός είναι άλλωστε ο στόχος της «κολεγιάς» Μicrosoft- Υahoo!: να αρπάξουν μακροπρόθεσμα τα σκήπτρα από την κορυφαία εταιρεία του Διαδικτύου...

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, Μicrosoft και Υahoo! θα ελέγχουν από κοινού το 30% της διαφημιστικής πίτας από τις αναζητήσεις στο Διαδίκτυο. Παρά ταύτα, οι δύο εταιρείες θα χρειαστεί να «κλέψουν» πολλούς ακόμη χρήστες από την Google για να αμφισβητήσουν την κυριαρχία της. Διότι με τα σημερινά δεδομένα θα συνεχίσει να ελέγχει το 65% των εσόδων από την αναζήτηση στο Διαδίκτυο.

Σ υγκεκριμένα, η συμφωνία με τη Υahoo! θα δώσει τη δυνατότητα στη Μicrosoft να κάνει γνωστό σε ένα ευρύτερο κοινό τη νέα της μηχανή αναζήτησης με την ονομασία Βing μέσω της ιστοσελίδας της Υahoo!. Ο «γίγαντας» της πληροφορικής υποστηρίζει ότι το Βing είναι το ίδιο αποτελεσματικό, αν όχι καλύτερο από τη μηχανή αναζήτησης της Google. Ουσιαστικά η Μicrosoft θα αναλάβει πλήρως τη διαδικασία αναζήτησης στο Διαδίκτυο στη δημοφιλή ιστοσελίδα yahoo. com. «Η Μicrosoft και η Υahoo! γνωρίζουν ότι η αναζήτηση μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα» δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Μicrosoft Στιβ Μπάλμερ. «Η συμφωνία μάς δίνει τα μέσα και τα απαιτούμενα μεγέθη για να σχεδιάσουμε το μέλλον της αναζήτησης» συμπλήρωσε.

Τ ο αντάλλαγμα που θα λάβει η Υahoo! για να παραδώσει στη Μicrosoft (και στο Βing) το πεδίο της αναζήτησης στην ιστοσελίδα της θα είναι το 88% των εισπράξεων από όλες τις διαφημίσεις που συνδέονται με την αναζήτηση των χρηστών τα πέντε πρώτα χρόνια της συμφωνίας, και παράλληλα η δυνατότητα να εισπράττει έσοδα από διαφημίσεις που θα πουλάει η ίδια και θα εμφανίζονται σε ορισμένες ιστοσελίδες της Μicrosoft. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η συμφωνία θα αποδειχθεί επωφελής τόσο για τους χρήστες των υπηρεσιών της όσο και για τους διαφημιζομένους. «Εχει μεγάλη αξία για τη Υahoo!, για τους χρήστεςκαι για τον κλάδο. Πιστεύω ότι τοποθετεί τα θεμέλια για μια νέα εποχή καινοτομίας και ανάπτυξης» δήλωσε η διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Κάρολ Μπαρτζ.

Εκτιμά ότι το ντιλ θα ενισχύσει τα λειτουργικά έσοδα κατά 500 εκατ. δολάρια ετησίως. Η ολοκλήρωσή του κατέστη δυνατή μόνο μετά την αποχώρηση του συνιδρυτή της Υahoo! Τζέρι Γιανγκ από το πόστο του διευθύνοντος συμβούλου στο τέλος της περασμένης χρονιάς. Ως γνωστόν, είχε αντισταθεί στην προσπάθεια της Μicrosoft να εξαγοράσει τη Υahoo! στις αρχές του 2008 και στη συνέχεια χρεώθηκε την κατάρρευση των μετοχών της εταιρείας καθώς βάθαινε η χρηματοπιστωτική κρίση.

Α ναλυτές του κλάδου σημείωναν χθες ότι η συμφωνία θα ήταν αδύνατη με τον κ. Γιανγκ στο τιμόνι της Υahoo! και πως μόνο ένα πρόσωπο που «έρχεται απέξω», όπως η κυρία Μπαρτζ, και δεν έχει συνδεθεί με τη βασική ιδέα επάνω στην οποία χτίστηκε το οικοδόμημα της Υahoo! θα μπορούσε να την υπογράψει. Οπως θυμούνται οι παλαιότεροι χρήστες του Παγκόσμιου Ιστού, η Υahoo! ήταν κυρίαρχη στο πεδίο της αναζήτησης στο Διαδίκτυο προτού εμφανιστεί η Google. Σε αντίθεση με τον κ. Γιανγκ, η κυρία Μπαρτζ είχε ξεκαθαρίσει από νωρίς τη θέση της. Η Υahoo!

ήταν διατεθειμένη να πουλήσει ό,τι πολυτιμότερο είχε, δηλαδή τη μηχανή αναζήτησης στην ιστοσελίδα της, αν της προσέφεραν «καραβιές με λεφτά», όπως δήλωσε επανειλημμένα η διευθύνων σύμβουλος αφότου ανέλαβε καθήκοντα. Πηγή: http://www.tovima.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com