ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΕΣ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΗΣ GROUP M ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ
Δυσοίωνη προβλέπεται για τον Τύπο η χρονιά του 2009, σύμφωνα με την Group M της WPP, η οποία προειδοποιεί ότι η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης απειλεί ακόμα και τα μεγαλύτερα ΜΜΕ. Πιο συγκεκριμένα, η Group M αναφέρει πως τόσο οι τοπικές όσο και οι εθνικές εφημερί- δες θα δουν φέτος τα ποσοστά διαφημιστικής δαπάνης να πέφτουν κατά 26% σε σύγκριση με το 2008, ενώ τα περιοδικά κατά 20%.