30% ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ
Γκριζες σκέψεις για την συνεχιζόμενη πτώση των εδόδων απο διαφημίσεις ...Η κρίση πλέον δεδομένη ...με ορατό πλέον το ενδεχόμενο νέων περικοπών .
Ο Απρίλιος (που μαζί με το Νοέμβριο θεωρούνται οι καλύτεροι μήνες διαφημιστικά )δεν έφερε την ανοιξή που όλοι περίμεναν.
Η πτώση των εσόδων έχει χτυπήσει κυρίως τα τηλεοπτικά κανάλια φτάνοντας το 30%.
Για να ειμαστε ακριβεις ενδεικτικά της... κατάστασης που επικρατεί -πια και στον ελληνικό χώρο- είναι τα στοιχεία της Media Services, σύμφωνα με τα οποία η διαφημιστική δαπάνη σε επίπεδο τετραμήνου μειώθηκε κατά 19,66% ενώ σε επίπεδο μηνός η υποχώρηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη αφού έφτασε στο 29,7% και αυτό παρά την εορταστική περίοδο του Πάσχα αλλά και το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες επανέκαμψαν στην τηλεοπτική διαφήμιση, μετά τις ανακοινώσεις των νέων ρυθμίσεων από την πλευρά της κυβέρνησης.