Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

30% ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ



Γκριζες σκέψεις για την συνεχιζόμενη πτώση των εδόδων απο διαφημίσεις ...Η κρίση πλέον δεδομένη ...με ορατό πλέον το ενδεχόμενο νέων περικοπών .
Ο Απρίλιος (που μαζί με το Νοέμβριο θεωρούνται οι καλύτεροι μήνες διαφημιστικά )δεν έφερε την ανοιξή που όλοι περίμεναν.
Η πτώση των εσόδων έχει χτυπήσει κυρίως τα τηλεοπτικά κανάλια φτάνοντας το 30%.

Για να ειμαστε ακριβεις ενδεικτικά της... κατάστασης που επικρατεί -πια και στον ελληνικό χώρο- είναι τα στοιχεία της Media Services, σύμφωνα με τα οποία η διαφημιστική δαπάνη σε επίπεδο τετραμήνου μειώθηκε κατά 19,66% ενώ σε επίπεδο μηνός η υποχώρηση ήταν ακόμα μεγαλύτερη αφού έφτασε στο 29,7% και αυτό παρά την εορταστική περίοδο του Πάσχα αλλά και το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες επανέκαμψαν στην τηλεοπτική διαφήμιση, μετά τις ανακοινώσεις των νέων ρυθμίσεων από την πλευρά της κυβέρνησης.

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com