ΣΕΙΣΜΟΣ .…ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤV
Βιασύνη που κατά περίπτωση πήρε τραγικές διαστάσεις έδειξε για άλλη μια φορά η τηλεοπτική ενημέρωση σε ένα θέμα απολύτως σοβαρό, όπως αυτό του φονικού σεισμού στην Ιταλία. Για ώρες οι πρωινές εκπομπές μετέδιδαν διαφορετικές εκδοχές του μεγέθους των Ρίχτερ, της ώρας και του αριθμού θυμάτων και τραυματιών.
Παρουσιαστές και οι συνεργάτες τους πίεζαν για πληροφόρηση γύρω από το τραγικό γεγονός, ενώ ήταν προφανές πως εκείνες τις ώρες δεν ήταν δυνατό να διασταυρωθούν οι φήμες.
Στη βιασύνη του εντελώς ανούσιου και περιττού ανταγωνισμού, δεν έλειψαν τα σοβαρά λάθη, όπως αυτό της ΝΕΤ, που βιάστηκε να μεταδώσει ότι Ελληνίδα φοιτήτρια ανήκει στα θύματα.
Ακόμα χειρότερο αυτό που έγινε στη συνομιλία του Ανδρέα Μικρούτσικου με τη μητέρα της τότε αγνοούμενης ακόμα φοιτήτριας...
με τον ίδιο να της μεταφέρει στον «αέρα» ότι υπήρχαν φήμες το πρωί που έφερναν την κόρη της νεκρή!
Από πότε οι φήμες μεταφέρονται στον «αέρα» πόσο μάλλον στη μάνα του φερόμενου θύματος;
Σε μια εποχή μάλλον δύσκολη για οικονομικές διαπραγματεύσεις η διοίκηση της Σούπερ Λίγκα επιχειρεί να βγάλει το κάτι παραπάνω από την τηλεοπτική κάλυψη των πλέι οφ του πρωταθλήματος. Από τη μια υπάρχει η οικονομική κρίση, από την άλλη τα αρκετά μέτρια ποσοστά τηλεθέασης (χαρακτηριστικό είναι πως την Κυριακή κανένα από τα τρία παιχνίδια που καλύφθηκαν «ζωντανά» -Αστέρας Τρ. – ΠΑΟΚ, παναθηναϊκός – Ξάνθη και Λεβαδειακός – Ολυμπιακός- δεν μπήκε στο ΤΟΡ 10 της AGB. Βεβαίως, η κοινή ώρα μετάδοσης μοίρασε το κοινό.
Η ουσία όμως είναι ότι… ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος και πληροφορίες αναφέρουν ότι τα κανάλια που έχουν τα δικαιώματα δεν προτίθενται να προσφέρουν στη Σούπερ Λίγκα παρά διαφημιστικό χρόνο για την κάλυψη των πλέι οφ.
Καλή αρχή έχει κάνει η τηλεοπτική κάλυψη του πρωταθλήματος της Φόρμουλα Ένα στον ΑΝΤ1. Το τελευταίο Γκραν Πρι συγκέντρωσε υψηλά νούμερα (18,7% μέσο όρο) και θετικές εντυπώσεις (από πλευράς παραγωγής και σχολιασμού).
Το «Κους Κους» φιλοξενεί τον Κλαούντιο Κολντεμπέλα, τον οποίο παρουσιάζει με τη λεζάντα: «Κλαούντιο Κολντεμπέλα και πρώην σύζυγος Χριστίνας Παππά». Δώστε βάση στο «και». Είναι Κολντεμπέλα και πρώην σύζυγος. Και το ένα και το άλλο (αν και είναι προφανές πως ενδιαφέρει μόνο το δεύτερο, χάριν ευγενείας του πρόσθεσαν και το πρώτο).
Μια απίθανη συζήτηση έχει αναπτυχθεί εδώ και μήνες για το ποια τηλεοπτικά πρόσωπα δέχτηκαν μείωση μισθού για να «σωθούν» συνάδελφοί τους και να μη γίνουν απολύσεις. Η κοινή λογική κάπου εδώ έχει σταματήσει. Αφ’ ενός γιατί η περικοπή μισθού συνήθως επιβάλλεται και αφ’ ετέρου γιατί η αποδοχή της δεν αφορά τους υπόλοιπους εργαζόμενους αλλά τον εργοδότη. Λένε για παράδειγμα ότι η Μενεγάκη δεν δέχτηκε μείωση μισθού (τς…τς…τς). Μα γιατί να το κάνει; Ποιος θα κερδίσει αν το κάνει, ο δημοσιογράφος, ο τεχνικός που κινδυνεύει με απόλυση ή ο εργοδότης, απέναντι στον οποίο ιδιαιτέρως η Μενεγάκη δεν χρωστά απολύτως τίποτα; Με αυτή τη λογική, η εργοδοσία πετάει το μπαλάκι των ευθυνών για πιθανές απολύσεις σε όποιον δεν δέχεται μείωση του συμβολαίου του! (Δηλαδή, αν απολύουν οι Γερμανοί, θα φταίει η Μενεγάκη…)
Μια απίστευτη τηλεοπτική σκηνή έγινε στο πλατό της εκπομπής του Γιώργου Αυτιά. Κατά την προβολή αποσπάσματος από ερμηνεία του Πέτρου Γαϊτάνου (σε ύμνο), η καλεσμένη Μπέσυ Αργυράκη, ένωσε τα χέρια μπροστά στο πρόσωπό της και έκλεισε τα μάτια σε στάση προσευχής -μέσα στο στούντιο απέναντι από πολυάριθμες κάμερες, οπερατέρ, φλορ μάνατζερ, ενώ παρακολουθούσε ένα τηλεοπτικό μόνιτορ και ήξερε πως βρισκόταν σε «ζωντανή» μετάδοση! Τέλειωσε το απόσπασμα, τέλειωσε και η προσευχή. Ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της και ξανάρχισε τον γόνιμο καβγά στο πάνελ…
Πηγή: http://www.cosmo.gr