ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΕΙΝΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ
ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΕΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ (ΑΥΞΗΣΗ 4.23%)

Η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση μειώθηκε κατά 16,95%, στα περιοδικά κατά 17,77% και στο ραδιόφωνο κατά 7,68%, στις εφημερίδες αυξήθηκε κατά το ιδιαίτερα εντυπωσιακό και ελπιδοφόρο 4,23%. Λόγω των επερχόμενων Ευρωεκλογών...

, αναμένεται σημαντική περαιτέρω ενίσχυση της διαφημιστικής δαπάνης στις εφημερίδες, καθώς οι πολιτικές καταχωρίσεις σε αυτές , σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην τηλεόραση δεν είναι δωρεάν.