Τρίτη, 18 Ιουνίου 2013

ΘΕΤΙΚΑ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ

Με θετικά χρώματα περιγράφει ο ξένος Τύπος την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την ΕΡΤ, τονίζοντας ότι έδωσε μια αξιοπρεπή διέξοδο στους κυβερνητικούς εταίρους...

«Η ελληνική κυβέρνηση βγαίνει από αυτή τη μάχη αλώβητη αλλά βαθιά πληγωμένη», γράφει ο Μαρκ Λόουεν, ανταποκριτής του BBC στην Αθήνα, μετά την απόφαση του ΣτΕ για την ΕΡΤ. «Το σχέδιο του πρωθυπουργού να αντικαταστήσει την ΕΡΤ με ένα μικρότερο, φθηνότερο δίκτυο μπορεί πλέον να προχωρήσει. Όμως η κίνησή του να διακοπεί στο μεταξύ η μετάδοση του σήματος ανατράπηκε από το ΣτΕ _ νίκη για τους υπόλοιπους ηγέτες του κυβερνητικού συνασπισμού».

Ο «Guardian» έγραψε ότι η απόφαση του ΣτΕ «φαίνεται ότι έσωσε την κατάσταση» και «προσέφερε μια έντιμη διέξοδο στον Σαμαρά».

Οι «Financial Times» επικεντρώνονται στις πολιτικές εξελίξεις: «Οι ευέξαπτοι πολιτικοί ηγέτες της Ελλάδας συμφώνησαν να αναθεωρήσουν τη συμφωνία του κυβερνητικού συνασπισμού, βάζοντας ένα τέλος στην εξαήμερη κρίση για το κλείσιμο της κρατικής τηλεόρασης που κόντεψε να ρίξει την κυβέρνηση».

«Ο Αντώνης Σαμαράς αναγκάστηκε να κάνει πίσω λόγω της απόφασης του ΣτΕ και να κάνει παραχωρήσεις προς τους δυο εταίρους του στην κυβέρνηση», γράφει η Κέριν Χόουπ, ανταποκρίτρια της βρετανικής οικονομικής εφημερίδας στην Αθήνα.

«Το ΣτΕ φαίνεται να δικαίωσε την άποψη του Σαμαρά, ότι δηλαδή πρέπει να ιδρυθεί μια μικρότερη και φθηνότερη δημόσια τηλεόραση, αλλά επίσης επέτρεψε το άμεσο άνοιγμα της ΕΡΤ όπως απαιτούσαν οι δυο του εταίροι στην κυβέρνηση, προσφέροντας και στους τρεις μια διέξοδο στο αδιέξοδο που είχε φέρει στο προσκήνιο την προοπτική πρόωρων εκλογών», έγραψε το «Reuters». «Όλα τα κόμματα υποστήριξαν ότι βγήκαν κερδισμένα από την απόφαση, η οποία δεν προσδιορίζει αν η ΕΡΤ πρέπει να ξαναρχίσει το πρόγραμμά της όπως πριν ή μόνο μερικώς μέχρι την επανίδρυσή της».

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο, «η απειλή των πρόωρων εκλογών που συντάραξε τις οικονομικές αγορές φαίνεται ότι υποχωρεί καθώς η συζήτηση στράφηκε προς τον ανασχηματισμό».

Στο ίδιο πνεύμα και ο «Telegraph»: «Η απόφαση του δικαστηρίου θεωρείται win-win για την κυβέρνηση καθώς επιτρέπει στον κ. Σαμαρά να ιδρύσει μια μικρότερη και φθηνότερη δημόσια τηλεόραση ενώ παράλληλα καθησυχάζει τους δυο κυβερνητικούς του εταίρους που απαιτούσαν να ξανανοίξει η ΕΡΤ». Πηγή: tovima.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com