Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

FORMULA 1: H ΒΡΟΧΗ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Η δράση επέστρεψε στη Formula 1 με τα φώτα της δημοσιότητας να είναι στραμμένα στην Αυστραλία και την πίστα του Αλμπερτ Παρκ όπου σήμερα διεξήχθησαν οι ελεύθερες δοκιμές...

Μεγάλος πρωταγωνιστής της διαδικασίας δεν ήταν κάποιος πιλότος αλλά ο καιρός καθώς η βροχή τόσο πριν από τις πρώτες δοκιμές, όσο και μεταξύ των δύο διαδικασιών (πρώτη δεύτερη) δυσκόλεψε πάρα πολύ τις προσπάθειες των οδηγών και των ομάδων.

Οσοι περίμεναν να δουν θέαμα και σασπένς τελικά μάλλον απογοητεύτηκαν καθώς οι περισσότεροι πιλότοι λόγω των συνθηκών δεν πίεζαν τα μονοθέσια τους. Μην ξεχνάμε ότι ο φόβος της… επαφής με τον… τοίχο που βρίσκεται πολύ κοντά στην Αυστραλιανή πίστα απέτρεψε πολλούς από το να οδηγήσουν στο όριο.

Και στις δύο περιόδους η δράση ξεκίνησε το τελευταίο μισάωρο της διαδικασίας αφού η πίστα στέγνωνε πέρασμα με πέρασμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη θέση στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών μετά το τελευταίο 20λεπτο άλλαξε χέρια αρκετές φορές, αποζημιώνοντας λίγο τους θεατές που περίμεναν υπομονετικά μέσα στη βροχή.

Μετά το τέλος της σημερινής ημέρας η Mercedes θα μπορεί να χαμογελά με ικανοποίηση καθώς είδε τον Μίκαελ Σουμάχερ να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο λίγο πριν πέσει η καρό σημαία στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών ενώ ήταν τρίτος στην πρώτη. Χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα ο Γερμανός βγήκε το τελευταίο 20λεπτο στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές και άρπαξε την τελευταία στιγμή και στον 16ο, τελευταίο του γύρο, την πρώτη θέση από τον συμπατριώτη του Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Ο νεαρός πιλότος λίγο έλειψε να κάνει τη μεγάλη έκπληξη σήμερα στην Αυστραλία και να ολοκληρώσει την ημέρα με τον ταχύτερο χρόνο, αλλά ο εξαιρετικός Σουμάχερ του χάλασε τα σχέδια. Με τα μαλακή γόμα ο Χούλκενμπεργκ ανέβηκε στην πρώτη θέση πέντε λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας. Ο έτερος πιλότος της Force India, Πολ ντι Ρέστα είχε τη δική του καλή στιγμή, όταν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο, αλλά τελικά ολοκλήρωσε την ημέρα στην έκτη θέση.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο πέτυχε στο τέλος της ημέρας ο Σέρτζιο Πέρεθ. Ο μεξικανός πιλότος ήταν σήμερα από τους πιο θαρραλέους καθώς στις δεύτερες δοκιμές ήταν ο πρώτος που δοκίμασε τα βρόχινο ελαστικά στη C31 κάνοντας... «βαρκάδα», ενώ στην πρώτη περίοδο έβαλε νωρίτερα από όλους τα σλικ λίγο μετά τη βροχή, χωρίς ωστόσο να ολοκληρώσει την προσπάθειά του αφού το πολύ νερό στην πίστα, δεν του επέτρεπε να έχει καλή πρόσφυση. Η άλλη Sauber του Καμούι Κομπαγιάσι αν και ήταν δραστήριος, βρέθηκε στο τέλος της ημέρας στην πέμπτη θέση (ενώ νωρίτερα ήταν δέκατος).

Και στις δύο περιόδους ο Φερνάντο Αλόνσο έφερε την F2012 στην τέταρτη θέση, επίδοση που ήταν η καλύτερη για την Scuderia. Ο Ισπανός παραλίγο να έχει μία άτυχη στιγμή στο τέλος της πρώτης περιόδου κατά τον τελευταίο γύρο και στην τελευταία στροφή της πίστας, αλλά τελικά το έσωσε.

Ο Φελίπε Μάσα δεν ξεκίνησε με το… δεξί σήμερα καθώς στην πρώτη περίοδο έγινε η αιτία να βγει η δεύτερη κόκκινη σημαία. Ο Βραζιλιάνος πιλότος 13 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας πάτησε στο βρεγμένο γρασίδι στη διάρκεια φρεναρίσματος πάνω στη στροφή 13 της πίστας, με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας. Κατά την δεύτερη περίοδο ήταν πιο… συγκεντρωμένος, απέφυγε τα λάθη και τερμάτισε έβδομος.

Τον όγδοο καλύτερο χρόνο στο τέλος της ημέρας πέτυχε ο Χέικι Κοβαλάινεν με τη νέα CT01, η οποία φέρει για πρώτη φορά KERS, βελτιώνοντας κατά πολύ την πρώτη του επίδοση (17ος).

Ακολούθησε ο Νίκο Ρόζμπεργκ με τη W03 της Mercedes για να τερματίσουν πίσω του οι δύο Red Bull των Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ, αντίστοιχα. Φαίνεται πως η νέα RB8 δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων με τον δύο φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή να αναφέρει μετά το πέρας της διαδικασίας, ότι χρειάζεται να γίνει δουλειά κατά την διάρκεια της νύχτας για να ετοιμαστεί το μονοθέσιο.

Στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών αποφάσισαν να μην πιέσουν πολύ οι δύο McLaren Mercedes λόγω άσχημων καιρικών συνθηκών και έτσι βρέθηκαν χαμηλή στην κατάταξη. Νωρίτερα ωστόσο, στις πρώτες δοκιμές οι δύο MP4-27 είχαν σημειώσει του ταχύτερους χρόνους με τον Μπάτον να είναι κατά 0.245 δευτ. ταχύτερος του teammate του.

Πολλά προβλήματα αντιμετώπισε σήμερα και ο Κίμι Ραικόνεν αφού στην πρώτη διαδικασία μπήκε στην πίστα μόλις στα τελευταία πέντε λεπτά. Οι μηχανικοί του τον κρατούσαν στα pits για να κάνουν διορθώσεις στο σύστημα διεύθυνσης της Ε20. Στις δεύτερες δοκιμές έμεινε εκτός συναγωνισμού συμπληρώνοντας μόλις επτά γύρους.

Μπορεί η Marussia με τον Τίμο Γκλοκ να τα πήγε σχετικά καλά σήμερα, τα νέα δεν είναι ωστόσο το ίδιο θετικά για την HRT. Τα μονοθέσια της ολοκήρωσαν την ημέρα στις δύο τελευταίες θέσεις. Ο Ναράι Καρθικέγιαν μάλιστα στις πρώτες δοκιμές έμεινε στην στροφή 13 της πίστας από προβλήματα στην πίεση λαδιού της F112. Ο Πέδρο Ντε λα Ρόσα κατάφερε να σημειώσει τον πρώτο του installation lap με το νέο ισπανικό μονοθέσιο που δείχνει αρκετά αδύναμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Το συμπέρασμα που βγήκε από τη σημερινή, πρώτη, εμφάνιση σε πίστα των ομάδων είναι ότι ελέω καιρικών συνθηκών δεν είδαμε τη δυναμική των μονοθεσίων. Ας ελπίσουμε ότι αύριο ο καιρός θα βελτιωθεί και θα υπάρξει πραγματική δράση.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών

1. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:29.183 16

2. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 129.292 + 0.109 19

3. Σέρτζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:30.199 + 1.016 23

4. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:30.341 + 1.158 13

5. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:30.709 + 1.526 14

6. Πολ ντι Ρέσατ Force India-Mercedes 1:31.466 + 2.283 13

7. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:31.505 + 2.322 14

8. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:31.932 + 2.749 16

9. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:32.184 + 3.001 17

10. Σεμπαστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:32.194 + 3.011 19

11. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:32.296 + 3.113 20

12. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:32.632 + 3.449 17

13. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:32.767 + 3.584 15

14. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:32.822 + 3.639 11

15. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:33.039 + 3.856 18

16. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:33.252 + 4.069 11

17. Παστόρ Μαλντονάτο Williams-Renault 1:34.108 + 4.925 21

18. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 1:34.275 + 5.092 7

19. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:34.312 + 5.129 17

20. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:34.485 + 5.302 29

21. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:34.604 + 5.421 31

22. Τσαρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:34.770 + 5.587 13

23. Nαράι Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 1:42.627 + 13.444 16

24. Πέντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1

Πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών

1. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1:27.560 11

2. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1:27.805 + 0.245 14

3. Mίκαελ Σουμάχερ Mercedes 1:28.235 + 0.675 17

4. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1:28.360 + 0.800 21

5. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:28.467 + 0.907 21

6. Nίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1:28.683 + 1.123 22

7. Ντανιέλ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:28.908 + 1.348 23

8. Παστόρ Mαλντονάτο Williams-Renault 1:29.415 + 1.855 16

9. Kίμι Ραικόνεν Lotus-Renault 1:29.565 + 2.005 8

10. Kαμούι Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari 1:29.722 + 2.162 26

11. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1:29.790 + 2.230 21

12. Nίκο Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 1:29.865 + 2.305 17

13. Πολ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1:29.881 + 2.321 18

14. Μπρούνο Σένα Williams-Renault 1:29.953 + 2.393 21

15. Σέρτζιο Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:30.124 + 2.564 22

16. Ρομάν Γκροσεάν Lotus-Renault 1:30.515 + 2.955 16

17. Χέικι Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:30.586 + 3.026 16

18. Φελίπε Μάσα Ferrari 1:30.743 + 3.183 11

19. Ζαν-Ερίκ Βερνιέ Toro Rosso-Ferrari 1:31.178 + 3.618 17

20. Βιτάλι Πετρόφ Caterham-Renault 1:31.983 + 4.423 8

21. Tίμο Γκλοκ Marussia-Cosworth 1:34.730 + 7.170 8

22. Τσάρλς Πικ Marussia-Cosworth 1:40.256 + 12.696 11

23. Nαράι Καρθικέγιαν HRT-Cosworth χ.χ. 3

24. Πέντρο Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth χ.χ. 0
Πηγή: naftemporiki.gr

Το Banner του newsmme

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΑΣ

newsmme.blogspot.com 2008

Copyright 2009 newsmme.blogspot.com